?

Log in

*yawns*  
03:11am 19/08/2005
 
 
Bastards, Inc.
Wow. Its been a long time since I've updated. I can understand, though. It seems I never want to post anything unless I'm feeling sad, and I'm feeling sad right now. Bleh. I know part of it is my bipolar-ness coming out, but part of it is genuine. Yuck yuck yuck.

I think I would love to keep a record of all the stupid (and by stupid I mean absolutely fucking dumb ass) things that the management at work does. I may have to do that. I bet it would very interesting. As long as I remember to use all the words, of course.

An interesting thing did happen to me today. As I was passing out candy (hehe, not technically in the job description, but I like candy, lol) Kennon asked me why I was smiling. To tell the truth, I wasn't aware that I was (shitty day and all). He then proceeded to announce to everyone at the table (about 15 people) that it was because I was cute.

Oh come on now, what gives? I looked like shit, and I wasn't even wearing make up. Hell, I actually don't think I brushed my hair on the hectic race to work. First Fernando, then Jose and his 'I have wet dreams', and then Phillip with his "I think you look pretty good", then Lawrence, and then Mark, and now Kennon. What the hell? Are they seeing something that I'm not? I mean come on now, I'm by no means cute. Hell, I'm actually pretty scary, IMO.

I may have to ponder this for a while. On the other hand, it does mean I have options...

I also learned today that Lisa (a team leader on days) is scared of me. She blushed and said that "I didn't scream for you because I didn't want to make you mad." Ah, my legendary temper.
How I feel: melancholymelancholy
What I'm listening to: System Of A Down - 05 Cigaro
 
    Post - Read 1 - Share - Link
 

(no subject)
 habibetmisr
 
12:16pm 19/08/2005 (UTC)
 
 
Well, I cant say that I recall ever seeing a picture of you, but if all those people are saying you're cute, you gotta be at least decent!

 
    Reply - Thread - Link
 


 
 
 
Links  
  Kirari*Dream
Pixel Oasis
 
Navigation  
  Previous Entry
Next Entry
 
August 2006  
 
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 


All hail the Raging Queen of Wenis!


  Powered by
LiveJournal.com